La incapacitat de la majoria absoluta

Davant la situació de reprendre la sessió plenària com a continuació del Ple Ordinari suspès el dimarts 29 d'octubre, des de la CUP Olot manifestem el nostre rebuig a l'actitud de l'equip de govern.

En el darrer ple suspès, ens van silenciar la nostra opinió. No vam poder expressar el nostre posicionament en relació al pressupost i les ordenances fiscals, ni en el que estava succeint.

La gestió dels fets esdevinguts ha demostrat una manca de capacitat i criteri polítics, una perversió de la gestió municipal, una clara demostració del classisme i la prepotència de les dretes sota la premissa que amb majoria absoluta es pot fer tot.

Expressem la més absoluta indignació pel tracte de menyspreu, hipocresia i mala fe en la gestió d’aquesta situació que ha mostrat aquest equip de govern. La falta de respecte cap a la situació social i econòmica de la població d’Olot és intolerable i el menysteniment en el canvi de proposta és d’una gran vergonya per a la ciutat d’Olot.

Ni la gestió, ni el pressupost, ni el model, ni les maneres són les nostres. L’equip de govern va guanyar les eleccions, però ha demostrat no saber governar.

L’Ajuntament ha de preocupar-se de les necessitats de la seva gent i no dels seus capricis particulars, com ara projectes faraònics i innecessaris, com l'Espai Cràter.

Demanem responsabilitat a JuntsXCat i exigim la dimissió de l’Alcalde, Josep Berga.

Olot, 4 de novembre de 2019